Re: Dell OptiPlex GX1 - jaki maksymalny procek?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 08:11:00 MET DST

JoteR napisał(a):

> AFAIR GX1 biegały na płytach z BX-em, więc każdy P3 na Slot1 i goniony na
> 100MHz powinien zadziałać. Co najwyżej upgrade BIOS-u może być wskazany.

No właśnie też miałem takie wrażenie, ale z drugiej strony nieraz na
Allegro widuje się płyty z BX, gdzie jasno jest powiedziane, że
supportują procki do P2 450 MHz, a w innym miejscu płyta na tym samym
układzie z obsługą procesorów Pentium 3...
Co do BIOSa to właśnie z tym może być problem, bo ja nawet nie mam
pojęcia cop to za płyta, a sam BIOS bardzo nietypowy - po włączeniu logo
DELLa na cały ekran i pasek postępu zamiast standardowych komunikatów.
Do ustawień wchodzi się przez F2 a sam układ menu również zupełnie
odmienny od tego, z czym miałem do czynienia dotychczas...

> Ale to było tak dawno, że głowy nie dam. Pamiętam, że Dell miał
> stronę z supportem po której po wbiciu numeru seryjnego komputera
> dostawało się komplet (no, powiedzmy) informacji o maszynie i listę
> plików do pobrania.

Wielkie dzięki, poszukam. Może strona jeszcze istnieje. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/