klopoty z karta na wifi

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 23:39:47 MET DST

co jakis czas zdarza mi sie denerwujaca rzecz - odmawia wspolpracy
karta sieciowa na wifi ( karta wewnetrzna Broadcom 54g
MaxPerformance 802.11g w laptopie HP ZD 7100)
Rzecz jest nieprzewidywalna i w dodatku
nie jest to zwykle "padniecie" - siec zanika ale program ktorym kontroluje
poziom sygnalu (Network Stumbler) pokazuje ze sygnal jest i to doskonalej
jakosci (10-15 db) ale zanika. Permanentnie co ok. sekunde wylacza sie
i znowu dziala. Najgorsze ze jest to nieprzewidywalne i na ogol po kilku
restartach karta w koncu "zalapuje" na stale... Zdarza sie tez ze problem
pojawia sie przy podlaczeniu urzadzen do laptopa - raz zdarzylo mi sie
kiedy wsunalem tuner na PCMCIA, raz kiedy wsadzilem karte pamieci
do czytnika kart - ale jest to ABSOLUTNIE nieprzewidywalne i
niepowtarzalne...
Wsadzam tuner dosyc czesto i zawsze sie zastanawiam czy karta padnie i tym
razem
i jak na razie padla 2x.. nie umiem sie tez doszukac niczego w ustawieniach
- kiedy karta ma te problemy, to windows (XP) pokazuje ze jest z nia
wszystko
w porzadku (zadnych konfliktow przerwan, dostepu do pamieci)...
co to moze byc ew. czym to zdiagnozowac kiedy znowu sie pojawi ??

ZOMO