Re: notebook: hp vs dell

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 22:48:57 MET DST

"Jan Werbiński" wrote:
> No popatrz, a ci debile kupują Mercedesy, zamiast zaufać zupełnie nowemu modelowi Łady
> czy tegorocznemu Ungabunga.

LOL, ale przykład ROTFL

No popatrz ci d(****) kupili 20 temu i mówią:
Ale to szajs kiedyś był, bo nie miał elektrycznych szyb i ABSu no i klimy ;)

Parafrazując Twoją wypowiedź:
Ktoś kupił mercedesa i mu się zepsuł, teraz klnie i mówi ale te mercedesy
to szajs. Nigdy więcej nie kupię Mercedesa.

:)

Są też tacy, którym psują się IBMy i o czym to świadczy?
Ano dokładnie o niczym.

Swoją drogą niezłe porównanie LOL
HP=Łada.
To Aristo to zapewne rower z samą ramą i jednym kołem ;)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L