Re: Zewnetrzny HDD i ciagle przechodzi w stan uspienia

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 22:21:06 MET DST

"Pawlo" napisał:

> CZy jest na tej grupiechociaz jedna osoba co ma naprawde pojecie o kompach
> ??

Nie, nie ma tu takich. Ci co mają jakie takie pojęcie o komputerach siedzą
na forach i toczą tam uczone dysputy np.
http://www.szkolareklamy.pl/ftopict-2890.html, a tu jest rezerwat stworzony
przez T. Surmacza dla frustratów, wymieniających zasilacze na coraz
mocniejsze i kondensatory na coraz szczuplejsze.

> Mam zewnetrzny dysk Seagate 300GB [...]

A właśnie, a jaki masz do niego zasilacz? No powiedz, proszęęęę...

> Do hdd dostalem tylko soft do backup [...]

A paczkę kondensatorów zamiennych też?

JoteR

PS. A tak w ogóle, to sprawdź czy ten dysk tak samo się zachowuje a) bez
podłączenia do USB b) podłączony do laptopa bez wystartowanego systemu
operacyjnego. Bedzie wiadomo, czy to wina Windy, BIOS-u czy może ten model
po prostu tak ma.