Jak oczyścić klawiaturę od laptopa?

Autor: nijou <prawdziwy_adres_po_prawej_at_nijou.malpa.o2.kropka.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 21:25:36 MET DST

Chlapnęło mi trochę piwa w okolice klawisza "Enter" (praca po godzinach
rulez :\ ) . Szybko wyłączyłem sprzęt, odwróciłem go na bok i wysuszyłem
suszarką. Na szczęście wszystko działa, tylko... Enter się trochę lepi
przy wciskaniu. I tu pytanie - czy w klawiaturze od laptopa można zdjąć
klawisz tak jak w zwykłej, tzn. podważając go delikatnie śrubokrętem?
Nic nie zniszczę? Laptop to Compaq Evo N600c.

nijou