CPU is unworkable

Autor: Jarek Matwijewicz <alterro_at_gmail.com>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 19:01:46 MET DST

Witam.

Podczas wymieniania chłodzenia na wodne, musiałem wyjąć na chwile procka z
podstawki, zeby się nie przegrał, będąc bez wiatraka. Czyli :
1 Wyjąłem procka z płyty
2 Włączyłem komputer
3 Wyłączyłem
4 Wsadziłem procka z powrotem
5 Uruchomiłem kompa
Od tej pory przy każdym jego włączeniu wyświetla mi się komunikat :

CPU is unworkable or has been changed. Please recheck - CPU soft menu.

Trzeba wcisnąć F1, żeby komp ruszył dalej. Nie zmieniałem nic w BIOSie.
W googlach czytałem o wgraniu BIOSA od nowa. Niestety, wiąże się to z
wgraniem systemu od początku.
Jeśli ktoś zna prostsze rozwiązanie, proszę o podzielenie się nim :-)

pozdrawiam
Jarek Matwijewicz