Re: Koszyczek pod socket 478 lamerskie pytanie

Autor: mm <mm_at_mm.com>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 16:20:55 MET DST

Ja to wyciągałem dla założenia nowego wentylatora przykręcanego bezpośrednio do
płyty głównej. Po wyjęciu czterech białych kołków ciągnąłem mocno z wyczuciem na
czterech rogach po jednym z nich na raz aż pościły (jeden przy tym się chyba
złamał). Jest też bezpieczniejsza możliwość, odkręcić płytę główną (mocowana
sześcioma śrubami) i od spodu je lekko ścisnąć w połączeniu z wypychaniem, to
łatwiej wyjdą. I tak zachodzi potrzeba odchylenia płyty głównej do zamocowania
nowego zestawu chłodzącego. Płyty nie trzeba demontować (wyjmowanie kabli z
zasilacza) tylko odchylić żeby mocowanie nowego zestawu chłodzącego weszło pod płytę.