Re: Ocena karty graficznej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 13:11:59 MET DST

> Witam
> Jak oceniacie Szanowni Uzytkownicy karte graficzna: Club 3d - Delta
Chrom
> S8 - tania i mocno reklamowana na Allegro ... warto za nia 140zl ?

Oczywiscie... swietna karta do pracy biurowej jak i popoludniowego
popykania w "kulki" czy pasjansa :)

A na powazniej: tu mozna znalez porownanie benchmarkow:
http://www.tomshardware.com/2004/10/04/vga_charts_iv/page3.html

Jak widac - z wydajnoscia nie jest tragicznie (jak za te cene)
natomiast - podobno (sam nie wiem, bo nie mam) sporo klopotow
sprawia niedopracowanie zarowno samego ukladu jak i sterownikow.

Krotko mowiac - chyba nie warto...

Pozdrawiam,
Vituniu.