Re: Amd64 z AF64Pro + AS5

Autor: walec <nagrupsiesie_at_spytaj.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 12:27:31 MET DST

Jolly Roger wrote:

> jeszcze raz powtórzę - oryginalna jest słaba. Każdy kto nie miał
> lepszej pasty powie że ta fabryczna jest dobra. Tak samo gdybym miał
> do czynienia tylko z boksowym coolerem do A64, to bym powiedział że
> jest dobry - do czasu aż dostanie się np. freezera. Nie masz skali
> porównawczej.

no, ok moze i jest lepsza ale jaki jest cel jest jej zakladania skoro ta
oryginalna tez z powodzeniem spelnia swoja funkcje? o ile spadnie
temperatura? o 5 stopni? o 2? ja nie widze sensu wydania dodatkowych
pieniedzy skoro dostarczane materialy starczaja az nadto
owszem jesli bede podkrecal to moze sie ta pasta przydac a jak nie...