Re: Visual PC i.. no wlasnie...

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 21:58:36 MET DST

"Wiktor S." wrote:

> MS Virtual PC nie obsługuje prawdziwych partycji istniejących w systemie,
> tylko montuje pliki obrazów jako wirtualne dyski. Możesz utworzyć taki dysk
> wirtualny na tym starym dysku, ale nie będziesz miał dostępu do danych
> jednocześnie z virtual pc i "prawdziwego" systemu. Dane można przenosić z
> jednego do drugiego za pomocą dyskietki, CD, albo jakiejś usługi sieciowej,
> np. FTP. Niestety.

Nieastetynie masz racji. Absolutnie w niczym. Troche pogooglalem i tak,
mozna zrobic "link do fizycznego dysku" i odpalic. Mozna takze utworzyc
tzw. "shared folder" i miec kontakt miedzy virtualnym PC a pc na ktorym
stoi VPC.

To tyle, po chwili googlania i czytania helpa. Jeszcze nie wiem jak, ale
wiem, ze da sie.

Pozdr
hiki

--