Re: procesor z najnizsza teperatura pracy

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 19:20:09 MET DST

"kowtow" <kowtowNOSPAM@polbox.com> wrote in message

> Duron 1800
> Barton 2500
> Sempron 2800
> i niestety przy ustawionej w biosie temperaturze granicznej 70 stopni
> bardzo czesto lubi sie wylaczyc w czasie pracy
> Mam bardzo dobry radiator cały miedziany z regulacja obrotow
> szlifowany spod i pasta ze srebra i niestety radiator nie wyrabia
> Prosze o propozycje procesora

Może nie zupełnie na zadany temat, ale każdy z tych procesorów przy
średnim wiatraku i jako-takim obiegu powietrza w obudowie powinien
bez problemów wyrabiać się < 70C przy *pełnym* obciążeniu. No chyba
że masz ponad 40C w pomieszczeniu ;-)

1) Szwankuje ci odczyt z diody pod procesorem i zawyża temp (zdarza
się często). Ustaw temp graniczną na 80C i olej sprawe ;-)

2) Krzywo zeszlifowany radiator. Albo kiepski docisk - kiedyś mi się
tak zdarzyło. U mnie wiatrak pentagram`a chłodził bartona do ~50C.
A taki sam wiatrak praktycznie identyczną konfiguracje komputera
w lepiej wentylowanej obudowie dawał pod 75-80C. Okazało się iż
zapinka fabrycznie nie była wystarczająco sztywna i ciężki wiatrak
miał kiepski docisk.

3) Brak odpowiedniej wentylacji w obudowie.

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl