Re: Warto kupować ten zasilacz - Feel 400W P4 LC-B400

Autor: on22 <on221_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 15:23:42 MET DST

Użytkownik "Forest" <foresto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eaib17$r7c$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "on22" <on221@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Cześć zależy od budżetu jaki chceszs przeznaczyć. Fakt płyte to masz jedną z
> najgorszych ;)
>
> Jeśli w przyszłości nie zamierzasz zmieniać sprzętu to bierz feela albo
> dołóż do tagana i masz cisze i spokój ;)
>
> moja konfiguracja ciągnie na feelu 350W 2.0
> EPOX KRAI+BARTON 3200/1GB/HDD 120/250/40GB DVDRW+DVD GF 6600GT i chyba z
> osiem urządzeń na USB. Wszystko stabilnie.
> Miałem TRACERA 400W to zwis za zwisem ;)
>
> Pozdrawiam

dzieki za informacje, gora chce przeznaczyc 200 zl nie wiecej,
a mam pytanko do Ciebie w jaki sposob zawieszal Ci sie komp na Tracerze???
bo u mnie jest to w nastepujacy sposob: komp chodzi okolo 2 godzin i gdy np.
chce sprawdzic temperatura na plycie glownej programem sisoftware sanda w
momencie gdy to robi slychac pstrykniecie w komputerze jakby wszystko sie
restartowalo i uruchamialo na nowo i po 15-20 sekundach komputer calkowicie mi
sie zawiesza ze nawet mysza nie moge ruszyc i juz jedynie twardy reset
pomaga..miales moze takie objawy???? czy moze cos mam nie tak Twoim zdaniem z
plyta glowna....a z zasilaczem jest wszystko ok..