Nietypowe Pytanie - Ile Kosztuje Gwarancja?!

Autor: KK <kk_at_k.com>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 15:13:30 MET DST

Witam

Mam dosc nietypowe pytanie
Zakupilem na allegro laptopa - mialbyc nowka sztuka z gwarancja itd. itp.
Cena zakupu: 2400zl

Laptop przyszedl - rzeczywscie - nowka sztuka, caly komplet - zero zastrzezen
Ale brak bylo dowodu zakupu (ktory de facto jest gwarancja w przypadku tego
producenta)
Sprawa ciagnie sie juz troche czasu (podobno faktura zostala do mnie wyslana,
ale juz dawno powinna przyjsc, potwierdzenia nadania listu tez nie otrzymalem -
ogolnie kontakt bardzo slaby - w dodaku jeszcze to byla aukcja grzecznosciowa)

Umowilem sie ze daje czlowiekowi termin zerowy na zalatwienia sprawy na tak /
lub nie do tej srody
Przypuszczam ze nic sie nie zmieni - czyli zostanie mi laptop bez gwarancji

Jak minie sroda - bede chcial sprawe zalatwic polubownie (bo nastepny krok to
juz zgloszenie oszustwa, policja, POK na Allegro - ale tego wszystkiego
chcialbym uniknac) - czyli bede domagal sie rekomnestaty finansowej...

i teraz moje pytanie - ile mam sie domagac za brak gwarancji - 10% 15% 20%
???

z gory dzieki za wszelkie rady i wskazowki w zalatwieniu tej sprawy

Pozdrawiam!