Re: Zakup zasilacza - jaka moc ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 13:47:56 MET DST

Piotr Stefańczyk napisał(a):
> A jakiej firmy jest dobry ? Bo ja w tym kompletnie nie siedze, a zależy mi
> na jak najlepszym sprzęcie.

Generalnie jest kilku producentów którzy robią sprzęt naprawdę wysokiej
klasy. Najprościej chyba będzie podać adres sklepu internetowego Zenfist
(z którym oczywiście nie mam nic wspólnego), oni dość dobrze dbają o
ofertę i nie sprzedają bubli: http://www.zenfist.pl

BTW - poczytaj sobie o zasadach pisania na grupach dyskusyjnych. M.in. o
tym jak odpisywać na posty i dlaczego nie nad cytowaną treścią ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: