Re: Monitor CRT podłączony pod DVI

Autor: <piobart_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 13:00:56 MET DST

> hmm przeciez sam piszesz o "duchu" na czcionkach ...???

Tak, ale mimo tych odbić, przesunięć obrazu czy jakby to nie nazwać to literki
i cyferki są ostrzejsze niż jak jest podłączony monitor przez d-sub. Najlepiej
to widać porównując obraz w rozdzielczości 1024x768 przy 60Hz przy obu
podłączeniach, przypomnę że w tej rozdzielczości i przy tym odświeżaniu obraz
na DVI jest poprawny!