[ot]Re: Wymiana zasilacza, prosba o rade

Autor: brzoskwin <tuninWYCINAMYTO_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 11:54:01 MET DST

Użytkownik "PSYLO" napisał
> BTW - popraw sobie sygnaturkę.
(...)
> "Ludzie dzielą się na 10 kategorie:
> tych, którzy znają system dwójkowy i tych,
> którzy go nie znają."

Skoro juz czepiamy sie sygnaturek, a IMHO to co wyĹźej to nie
sygnaturka, a pokazanie jaki koleś ma sprzet, to Twoja zdecydowanie
lepiej brzmi po angielsku. Po polsku te 'kategorie' psują zabawe.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand
binary, and those who don’t." ja mam coś tgakiego na jadnym takim forum
;)

--
pozdrawiam
brzoskwin