Re: DDR400 - osobno sie podkrecaja a razem nie :(

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 10:44:53 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:ea7ge3$u9v$1@polsl.pl...
> Ino opóźnienia liczone w cyklach szeregowej magistrali (giga-,
> a nie megaherce). Choć przy dużej liczbie modułów może się to
> już nieładnie posumować.

Jakkolwiek liczone to w "ns" i tak FB-DIMMy maja duzo wieksze opoznienia.

> Swoją drogą szukałem jakiegoś porównania dobrego podobnych
> systemów, przy czym jeden z DIMMami, a drugi z FB-DIMMami.
> Porównanie wydajności i skalowalności przy różnym obsadzeniu.
> Nie znalazłem -- chyba za małe rozpowszechnienie jeszcze.
> Widziałeś może coś takiego?

Widzialem jakies 1-2 tygodni temu ale nie moge teraz znalezc tego linka.
Ponizej male porownanie FB-DIMM dual i quad channel (na samym dole, bardzo
kiepsko, aczkolwiek ja nie ufam Sandrze):
http://www.tomshardware.com/2006/06/26/xeon_woodcrest_preys_on_opteron/page10.html

A moze widziales test FB-DIMMow zrobiony RightMarkiem RMMA? Wtedy mozna by
wiecej wywnioskowac o wydajnosci takiego zestawu.

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu