Monitor CRT podłączony pod DVI

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 22:04:52 MET DST

Mam problem z monitorem CRT Samsung SyncMaster 950p+. Jak podłączam go pod d-
sub nie ma żadnego problemu, jak pod DVI za pomocą przejściówki to w
rozdzielczości 1024x768 przy 60Hz jest ok, ale w wyższych rozdzielczościach i
przy wyższym odświeżaniu (także w niższych rozdzielczościach przy odświeżaniu
pow 60hz) obraz robi się jakby przesunięty. Polega to na tym, że jest normalny
obraz ale obok niego tworzy się przesunięty o jedną litere jakby znak wodny. Np
mając napis 59 to po dziewiątce widać drugą dziewiątke ale białą, jaśniejszą
niż reszta tła. W wyższych rozdzielczościach typu 1280x1024 przy 100Hz
zauważyłem po nawiasach że robi się to samo, ale zamiast białego tworzy się
tęczowa powtórka ostatniego znaku.
Chciałbym mieć podłączony monitor pod DVI z dwóch powodów, 1. obraz na DVI jest
bardziej ostry, 2. z tyłu obudowy kabel podłączony pod d-sub mi przeszkadza
przy podłączeniu głośników. Dodam, że karta graficzna jest to Radeon 9000 64MB
64bit, przejściówka jest od karty Radeon 9200.
Co mogę zrobić, próbowałem zmieniać ustawienia monitora, nic to nie pomogło.

Pozdrawiam
Piobart