Re: Nokia 6610 a polaczenie przes GPRS 9, 2 kb/s da sie szybciej ?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 21:31:36 MET DST

Tomasz Kulej napisał(a):

> Podlaczam sobie nokie pod laptopa irda i mam polaczenia max 9,2 kb/s na
> modemie ustawilem max. predkosc ? da sie przyspieszyc prace modemu ?

To już jest EDGE i jest to zasadniczo maksimum. Na samym GPRS wyciągnąłbyś
góra 4,5 - 5 KB/sek. Wiem, bo czasami korzystam. Nawiasem mówiąc jestem
teraz w Niemczech i co prawda korzystam z WiFi u rodziny, ale sprawdzałem
dostępność EDGE w mniejszych i większych miastach Niemiec i Holandii -
żenada. Praltycznie wszędzie tylko GPRS.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275