Re: Goodram

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 19:15:50 MET DST

Obywatel(ka) Michal Bien dnia 2006-07-29 doniósł(a), że:

> Notebooki to inna sprawa: tu producenci wyczyniaja cuda by
> zwiekszyc wlasne zyski:

Wszedzie sie wyczynia cuda zeby zwiekszyc zyski. Mozesz powiedziec co
konkretnie takiego robia producenci notebookow ( czy tez pamieci, bo
nie wiem kogo miales na mysli) ze moduly na kosciach typu "no name" (bo
takich teraz jest zatrzesienie w segmencie SO-DIMM w przypadku Goodram)
nie chce chodzic poprawnie ? A ja bym powiedzial wiecej - znaczacy
odsetek odrzuconych przez nas pamieci mial po prostu uszkodzone
komorki, bo moduly byl sprawdzane na wielu roznych modelach notebookow,
tak aby miec pewnosc czy jets to najzwyklejszy bubel produkcyjny czy ta
rzekoma niekompatybilnosc.

Coz, ile osob tyle opinii :)

Pozdrawiam

--