Re: czy warto kupic uzywany monitor

Autor: ja <tosamo_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 17:40:49 MET DST

Użytkownik "pytanie pytanie" <pytanie17@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eafh27$pg1$1@inews.gazeta.pl...
> hmm... to rzeby nie rozmawiac 'o niczym' napisze ze kineskop w monitorze
> ktory mnie interesuje to DIAMONDTRON(R)NF firmy Mitsubishi.

Ja kupilem uzywany Iiyama Vision Master Pro 450 (19 cali) na kineskopie
DIAMONDTRON i w zyciu nie widzialem lepszego obrazu na monitorze
crt. A kilka ich widzialem. Tylko, ze monitor po monitor po miesiacu
sie zepsul a ja nie moglem go odeslac mimo, ze mialem gwarancje. W koncu
oddalem do serwisu i wyszlo, ze koszt naprawy jest taki, ze sie nie oplaca.

Wiem, ze jeden przypadek nie swiadczy o niczym ale i tak odradzam kupowanie
uzywanych i to jeszcze na jakims allegro czy gdzies.

A jesli jednak sie zdecydujesz to radze odbierac osobiscie. W moim na
przyklad
okazalo sie po jakims czasie, ze przy domyslnych ustawieniach na rogach jest
inny kolor. Tyle tylko, ze ten monitor ma tyle roznych ustawien, ze udalo
sie to
w 100% ustawic dobrze ale jednak trzeba na takie rzeczy uwazac.