Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 15:52:54 MET DST

> a ja mam system na 5GB i cały czas 800MB wolne.

u mnie podobnie. System siedzi na 5 GB i zawsze utrzymuje wolne miejsce w
granicach 1 - 1,3 GB.
Caly dysk to stary 40 GB jeszcze 5400 rpm. Na tym 3 partycje:
- 5 GB - system + kilka podstawowych programow,
- 5 GB - wszelakie programy z ktorych korzystam na codzien,
- ~30 GB - reszta danych
Mam tez drugi dysk 20 GB z przeznaczeniem na kopie zapasowe.
Oczywiscie mam nagrany obraz partcji systemowej, wiec po reinstalce programy
na kolejnych partycjach powinny dzialac.

Paweł