Re: czy warto kupic uzywany monitor

Autor: brzoskwin <tuninWYCINAMYTO_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 13:00:27 MET DST

Użytkownik "pytanie pytanie" napisał:
> nie powinno byc tak zle, co?

Szukasz tu potwierdzenia dokonania wyboru, na który sie zdecydowałeś?
Czy chcesz usłyszeć co kto o tym myśli?
Bo jeśli 'nie powinno być tak źle' i 'MARKOWY' monitor i jeszcze rok
gwaranacji i jest taki cudny to po co sie pytasz? Bierz i nie marudź. W
innym przypadku słuchaj rad i tez nie marudź ;p Jak nie masz mozliwosci
odbioru osobistego i pewnie płacisz przelewem, to ja na miejscu
osobnika chcącego opchnąć jakiś trefny towar, też bym zachwalał swój
sprzet. Jak facet ma duzo pozytywów, mozesz mu zaufac.. ale tez nie tak
do konca, bo skoro ma ich sporo to na jednego negatywa moze sobie
pozwolić. Takie kółko zamknięte. Jeśli ja bym miał kupować monitor z
gwarancją roczną, która jest pewnie realizowalna w Niemczech to bym
chciał przynajmniej go sobie przed zakupem obejrzec. Chyba, ze jestes
ryzykantem i ufasz ludziom ;)
A skoro monitory produkowene 5 i 6 lat temu a Ty nadal liczysz na
wysoką jakosc wyswietlanego obrazu to ja bym raczej tego nie brał. Tyle
ode mnie

--
pozdrawiam
brzoskwin