Re: Monitor LCD

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 12:04:24 MET DST

Piotrek napisał(a):
> Chciałbym kupić monitor LCD Philips 190B6CS tylko nie wiem czy aby
> na pewno jest to dobry wybór. Może ktoś ma taki właśnie monitorek
> i mógłby opisać swoje subiektywne odczucia z jego użytkowania?
> Watro go kupić, czy może lepiej rozglądnąć się za czymś innym?
> Jeśli za innym to za jakim?
>
> Pozdrawiam

Do biura mógłby być. Do domu, jeśli robisz coś innego na komputerze niż
granie w gry - to porażka...
powód: matryca TN i jej wszystkie wady.

ps.
Dowiedz się jakie matryce mają monitory i bardziej zorientuj się w
temaci zanim coś kupisz i będziesz żałował. Dobre źródło informacji masz
tutaj: www.mva.pl, a w szczególności forum tej strony.

Pozdrawiam
LUKY