Re: upgrade k7s5a

Autor: Crimson <robertsad_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 11:29:05 MET DST

Użytkownik "Jd." <jdubowski@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eaf5fq$poq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bywa różnie. U mnie ta płyta wieszała się z Athlonem XP 2000+ i pamiecią
> SDRAM 256MB (Kingston, dobry - sprawdzony w innym PC) - trzeba było
> zmniejszyć taktowanie na 100MHz. Po wymianie pamięci na 1GB DDR działa
> stabilnie na 133MHz...

   A ja sobie chwalilem te plyte, w przypadku k7s5a jest myk w postaci
revison`ow
   teraz sobie nie przypomne ale ktoras tam wersja byla cool a inne
niebardzawo.
   W moim przypadku spalilo sie gniazdo napiecia i gdyby nie to to smigalaby
u mnie do dzis ;)
   Pamiatki to Kingstony na 133MHz i AMD 1400 i wsio bylo OK.
   Czy wkladac w te plyte lepsza grafe ?
   Sadze ze tak byle nie za 500 zl. Zreszta tej plycie juz blizej do piachu
   ale pobawic sie na niej jeszcze jakis imho czas bedzie mozna ...

-cr-