Lamerskie

Autor: grim <zpogrim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 09:17:32 MET DST

Kupiłem Acera 3633 NWLMi, w/g specyfikacji ma on kartę sieciową WiFi,
niestety ni jak nie mogę jej zobaczyć. Jest przycisk po naciśnięciu na
ekranie pojawia się napis Wireless LAN enabled, ale nis poza tym. Na
komputerze jest naklejka ,żeWiFi jest. W menadżerze urządzeń nie ma karty
sieciowej WiFi , jest tylko Karta PCIFast Ethernet
oparta na SIS 900

 Czy jest jakiś sposób by sprawdzić czy WiFi jest?
Jak będzie wyglądał zapis w menadżerze urządzeń?