Watpliwosci przy zaupie odtwarzacza mp3 (Creative Zen Nano Plus 1GB)

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 22:56:42 MET DST

Przymierzam sie do zakupu odtwarzacza mp3. Wlasciwie zdecydowalem sie na
Creative Zen Nano Plus 1GB (sprzecik ma byc maly, tani, ale w miare solidnie
wykonany i be specjalnych funkcji-zasmiecajek). Bedzie tez (choc
sporadycznie) uzywany jako pendrive.
Jako, ze na odtwarzaczach mp3 znam sie tyle co nic, to mam pewne watpliwosci
co do mojego wyboru:
1) Czy ten model moze pracowac jako zwykly pendrive do przenoszenia danych
(nie ma wtyczki USB zintegrowanej a podlaczenie do PC jest po kablu - wiec
moze producent dal jakis specyficzny soft i mozna wrzucic tylko mp3)?
2) Zastanawiaja mnie bardzo duze roznice cenowe tego modelu. W ramach
jednego sklepu (np. Agito.pl) bywa , ze Zen Nano + 1GB w kolorze czarnym
kosztuje ok. 300 zl a taki sam model (z taka sama specyfikacja) ale np.
pomaranczowy kosztuje ok. 520 zl! Skad taka roznica? Czy jest moze jakis
kruczek dotyczacy tego modelu, typu np.: rozne wersje firmware`u o roznej
funkcjonalnosci, itp.?

::F::