Re: Jaki NAS polecacie (Network Attached Storage)? [OT?]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 21:03:59 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
news:m3odv9py5p.fsf@defiant.localdomain...

> Bez zartow, takie to byly w czasach (niech bedzie) 486 i kart VLB.
> PII 350 bez problemu wysyca (jesli dysk pozwoli) UDMA-33. Mam tu
> podobna maszynke (nawet nieco wolniejsza), niestety nie ma UDMA-66+.

W moim Compaqu PII 400 wszystkie dyski - 80 GB oraz 200 GB - pracują w
trybie UDMA 33. Pod Linuxem PLD 2.0 nie wyciągam z nich w praktyce więcej
niż około 7 MB/s. Testowane z różnymi systemami plików. Test polegał na
pomiarze czasu kopiowania pliku 4 GB z dysku na dysk. Jestem pewien, że
ograniczeniem jest tutaj właśnie procesor, a nie możliwości dysków.

> Jednak wspomniales. Aczkolwiek nie wiem co to jest przycinanie
> gigabitowego ethernetu :-)

Brak możliwości wykorzystania pełnej przepływności karty sieciowej. W moim
przypadku ethernet 100 MBit w pełni wysyca transfer z dysków.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/