Re: resetujacy sie komputer

Autor: Lucek <qwqwqwqw_at_qwqw.qw>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 20:32:40 MET DST

Użytkownik "fredperry" <none@onet.pl> napisał w wiadomości
news:eadjea$8vc$1@news.lublin.pl...
> mam dokładnie to samo co ty i nawet te same kosci pamieci choc wszysyc
> teirdza ze to wina kondensatowro ktore mam spuchniete...nawet poczty nie
> moge sciagnac bo tylko jak wykonam jakis wiekszy ruch na kompie cyk...i
wisi
> caly windows...jak dojdziesz jak to usunac daj znac

Zapuscilem antywirusa, a potem jeszcze recznie usunąłem pliki desktop.ini i
folder.htt z całego kompa, bo nic z nimi sie nie chcialo stać, a tam ponoć
jakiś wredny robal Redlof siedzi. I jak do tej pory komp sie z raz zawiesił,
a nie zresetował po jakiejs godzinie. Teraz dział juz półtorej i nie wisi.
Znaczy chyba gites...

L.