Re: Problem z dyskiem SCSI

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 20:38:13 MET DST

"Master" <bird4@o2._no_spam_.pl> wrote in message
news:ead78i$ge7$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl...
> Nic nie ustawiałem, ponieważ komputer działał dobrze. Niedawno
> nastąpił zanik zasilania i po tym zdarzeniu obserwuję takie zachowanie
> dysku.
> Nie wiem, czy dysk padł mechanicznie czy to tylko uszkodzenie danych w
> sektorach startowych.

pisz pod cytatami, informacja ktora wyswietla bios kontrolera scsi mowi:
ze urzadzenei nie wstaje- jest widoczne jako kontroler na magistrali ale
zglasza blad startu - kontorler dysku raportuje ze dysk nie wstal, nie
napisales nic czy dysk probuuje wstac, czy probuje rozkrecac talerze,
czy slychac odparkowanie glowic.
Byc moze uszkodzeniu ulegla elektronika - np driver silnika czy serwo
glowic.