Re: Brac ale ktora ? (długie dość ;-))

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 20:30:31 MET DST

Użytkownik "Crimson" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eadk4t$8e5$1@news.mm.pl...

> Radeon Palit X800GTO 256MB AGP
> 530 zl

Na tej powinno lepiej chodzić...

> ATI RADEON X1600PRO 256MB DDR2 12 POTOKÓW AGP BOX
> 450 zl

A na tej włączysz HDR ... ;-)

> Oblivion, to dla tej gry chce sie szarpnac -
> musi byc AGP, moze inne pomysly ...?

Sam stałem przed podobnym dylematem jeszcze parę tygodni temu. Zastanawiałem
się pomiędzy Sapphire X1600, Sapphire X800GTO i Palit GF6800gs 128MB/128bit.
U mnie górną granicą było 600zł, (wersja GF6800gs 256MB/256bit kosztowała
ponad 700zł). Ostatecznie padło na tego Palita (zapłaciłem 550zł +
wysyłkę) - szkoda, że trafiłem na wyjątkowo słabo podkręcający się
egzemplarz, ale tak poza tym, to karta sprawuje się nieźle. Oblivion wygląda
tak jak powinien - 1024x768 + maksymalne detale + patche poprawiające wodę i
wygląd odległych terenów... i przycina *tylko* w niektórych dzielnicach
Imperial City (głównie w porcie, ale tylko chwilami;-)). A ten wygląd... jak
obserwujesz oświetlone wschodzącym słońcem (ach ten HDR:P) rozległe tereny
ze szczytu jakiegoś wzgórza... aż se dzisiaj pogram :P.

Reszta kompa to Barton 2500@3200, 2x512MB RAM TwinMos 400mhz, Epox 8RDA3i.

Jeszcze jedna rzecz: na GeForce'ach nie włączysz jednocześnie (w Oblivionie)
HDR i AntiAliasingu. Możliwe to jest tylko na Radeonach x1xxx - przynajmniej
tak ktoś tu na grupie napisał, ale żeby to płynnie chodziło, to obawiam się
że potrzeba czegoś więcej niż x1600pro ;-).

No cóż, ja mam GF'a i GF'y będę reklamował, bo, jak mówi przysłowie, "Każda
pliszka swój ogonek chwali" :P

--
Pozdrawiam
Brovar