Re: GeForce 6800GS vs Radeon X800GTO

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 17:56:32 MET DST

To był 28 lipiec (prawdopodobnie piątek), gdy o godz. 15:15 *OMSON*
napisał(a):

> Bardzo bym chcial wersje GT - niestety z Allegro odpada w tym przypadku
> - tylko najwieksze hurtownie (watpie zebym w tek cenie gdzies zdobyl).

W sklepie lub hurtowni to raczej nie znajdziesz GT. Też szukałem ostatnio
po całej Polsce i guzik z tego. Ale tak jak napisałem, kupiłem używaną
6800GT z ważną gwarancją na Allegro za 650zł. Dokupiłem do niej za 50zł
ciche chłodzenie Arctic Cooling (mam bardzo cichego kompa) i karta nieźle
śmiga a kompa ledwo co słychać.
P.S. Dlaczego u Ciebie musi być hurtownia? Karta 6800GS to taki chwyt
marketingowy. To taki "dziwny" (i przeważnie bardzo głośny) model 6800,
wolniejszy od starej 6800GT. Zauważ, że 6800GS na AGP to mało która
porządna firma robi ;).
Pozdrawiam.

--
To ja, Krasnal...