Re: Monitor, przejście BNC

Autor: Cris <k..._at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 15:35:01 MET DST

news:eaco7b$jvh$1@polsl.pl...

> Może karta jest jakaś dziwna i podaje sygnał lekko spoza
> zakresu akceptowalnego dla współczesnych monitorów?
> Niektóre starsze w trybie tekstowym tak robiły (ale
> "starsze" == "zupełnie inna epoka"). Jesteś w stanie
> sprawdzić, co tam "siedzi"? Piszesz, że komputer prze-
> mysłowy, ale może karta jest luzem lub przynajmniej
> scalak graficzny będzie widać żeby spisać oznaczenia.

Znalazłem jeszcze jakiś inny monitor. Podłączyłem... i co ? DZIAŁA. Nie wiem
jak i dlaczego ... tym bardziej nie wiem o co chodzi.

Aha, karta grafina zintegorwana na płycie ... ale sądzę że problem tkwi i
doborze monitora.

Napiszę do producentów serialu z 'Archiwum X', może się tym zaintersują ;)

Pozdr.
Cris