Gainward czy Gigabyte?

Autor: Martin <marcin.mroz_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 13:05:02 MET DST

Witam
Właśnie stoję przed wyborem karty graficznej na PCIE.
Właściwie mam do wyboru dwie karty Gainward 7600GT SilentFX GS i Gigabyte
7600GT SilentPipeII.
Czy ktoś z Was używa tych kart i która byłaby lepszym wyborem? Poprzednio
używałem Gigabyte 6600GT SilentPipe i byłem bardzo zadowolony. Za Gainward
trzeba zapłacić 640 PLN a Gigabyte jest trochę droższy 680 PLN. Oto linki to
tych kart:
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_73&products_id=4653

http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_73&products_id=4233
Która karta według Was będzie lepszym wyborem?
Płytę głowną posiadam Gigabyte K8N SLI.
Pozdrawiam
Martin