uszkodzony dysk twardy

Autor: <rafalflorczak_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 10:18:07 MET DST

Coś mi się dzieje z komputerem.

Zaczęło się od tego, że przy włożeniu dyskietki do stacji
zaczął mi się zawieszać. Po kilku razach pokazywał się niebieski
ekran błędu i musiałem instalować od nowa system (przy instalowaniu
systemu partycja na której był zainstalowany system była "Nieznana"
i musiałem ponownie formatować partycję do NTFS żeby móc
zainstalować system - tak było za każdym razem gdy pojawił się
niebieski ekran błędu).
Później parę razy po włożeniu płyty CD do stacji też mi się
zawieszał i wyskakiwał niebieski ekran błędu - ale bardzo rzadko
(ogólnie stacja CD czyta normalnie).
I wkońcu teraz zaczął mi się zawieszać nie wkładając dyskietek i
płyt CD do stacji.

Pomóżcie, co mogę zrobić i czy można jakoś naprawić lub
wyłączyć z czytania uszkodzoną parycję c:?