Re: czy można przepiąć monitor podczas pracy kompa?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 16:00:44 MET DST

Jozef napisał(a):

> Nie do końca się zgodzę.
> A co będzie jeżeli w systemie w komputerze A ustawione było np.
> 1024x768@85Hz, w komputerze B 1024x768@100Hz a monitor nie może więcej
> niż 85Hz?

Na obydwu komputerach system był stawiany przy podpiętym tym samym
monitorze. Jeden ma Windowsa XP na którym działa z tym monitorem już od
dawna, drugi to staram maszynka do eksperymentów na Linuksie - myślę, że
sam sobie wykrył ten monitor i skonfigurował się pod niego.
W każdym razie chodziło mi tylko o to, czy muszę wyłączyć komputer A
przed odpięciem monitora i podłączeniem go do komputera B...

# /George Orwell - Rok 1984/