Re: Problem z HDD

Autor: Khan <qwerty-21_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 15:09:36 MET DST

Dnia Thu, 27 Jul 2006 14:54:02 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Średni ma to sens chyba, że faktycznie wentylator nadmuchowy
> ma 4x większy przepływ powietrza.

W obudowie jest miejsce na 3 wentylatory wyciągające 92mm (jeden z tyłu,
dwa na przeciw cpy i gpu), jeden wyciągajcy 80mm (za dyskiem, na tylnej
sciance) i jeden zasysający 120mm z przodu na dole.

> Owiewa dysk czy omija go? Dysk jest przykręcony normalnie
> do rusztowania obudowy? Czy wentylator wlotowy ma skąd
> dobrze ciągnąć powietrze zewnętrzne? Jaka jest mniej
> więcej temperatura w środku?

Raczej omija, bo znajdue się dużo poniżej dysku. Nie ma sposobu żeby
przełożyć dysk niżej. Można jedynie wymienić wentylator, który wyciąga
powietrze z okolic dysku (80mm). Może zanistalować jakąś specjalną kieszeń
na dysk w zatoce 5.25? Temperatury płyty gł. czasem przekracza 50C.
Procesor: 40C-45C.

> Nie da się.
>
> Możesz spróbować przełożyć jeden wentylator wyciągający
> tak, aby dmuchał "przez" dysk (nad i pod nim).

Ten z tyłu tak właśnie dmucha, tylko słabo, bo jest najmniejszy.