Problem z HDD

Autor: Khan <qwerty-21_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 14:16:57 MET DST

Witam

Mam następujący problem z HDD. Czasem, gdy komputer jest długo włączony
dysk odmawia współpracy. Dzisiaj komp mi się zawiesił na amen. Po twardym
restarcie... nie wykryto żadnego dysku twardego i wyskoczył komunikat NO
SYSTEM DISK etc. Kolejny restart nie pomógł. Dopiero gdy wyłączyłem
komputer na kilka minut, wszystko wróciło do normy. Tuż po awarii
otworzyłem obudowę i dostrzegłem że dysk jest bardzo gorący. Czy
przegrzewanie się może być przyczyną tych problemów? W jaki sposób
ochłodzić dysk? Komputer jest nowy, dysk także. Tuż za kieszenią z dyskiem
mam wentylator wyciągający gorące powietrze na zewnątrz. Oprócz tego 3 inne
wentylatory wyciągają gorące powietrze z obudowy.