Re: Obudowa Modecom Prostation - pytanie do posiadaczy

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 12:47:14 MET DST

OMSON napisał(a):

> Podoba mi sie ta obudowa - czesto grzebie w srodku, dlatego dla mnie
> sprawdzi sie lepiej niz posiadny ModeCom 107LCD. Napisz mi tylko czy
> klasyczna kolorystyka napedow i flopki nie bedzie sie gryzc z caloscia?

Aha, żeby nie było zbyt różowo - przedni panel owszem, również jest na
coś w rodzaju zatrzasków (zdejmowany), ale zaślepki trzeba już wykręcać
(dwie śrubki). Cała reszta da się obsłużyć bez śrubokręta, wyjęcie
napędu to parę sekund.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS