Re: Problem z instalacją WinXP na ThinkPad T22

Autor: Robot <nie_mam_at_i.tyle>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 12:34:01 MET DST

Wojtek napisał(a):
> 1. Sprawdź, czy nie masz założonych partycji na dysku nierozpoznawalnych
> przez MS Windows i ew. wcześniej je skasuj.
>
> 2. Lub co bardziej prawdopodobne znajdź płyty instalacyjne przeznaczone
> specjalnie do tego notebooka. Na notebooku z którego piszę w ogóle nie dać
> się zainstalować Windowsa ze standardowej płyty.
>
> 3. Wyłącz co się da wyłączyć z BIOS-ie, co ma związek z zarządzniem energią.
>
> w.

Dziękuję za odpowiedź.

Zauważyłem jeszcze jedną zależność:

Komputer jest podłączony do zasilacza. Uruchamiam instalację WinXP Pro
SP2 z płyty CD. Instalator ładuje sterowniki i wyświetla pierwszy ekran
powitalny. Po ok. minucie zasilanie wyłącza się.

Jeśli laptop działa na baterii, to wszystko jest OK.
Część instalacji w trybie tekstowym przechodzę na baterii, a potem
(gdy instalacja jest już w trybie graficznym) podłączam zasilacz i jest
OK. Niemniej dziwna sprawa. Jakieś wyjaśnienie?

Ad.1. Mam takie partycje, gdyż na dysku zainstalowana jest Fedora Core.
       Niemniej, jak napisałem powyżej, zasilanie wyłącza się także już
       na pierwszym ekranie powitalnym, a niekoniecznie przy wyborze
       partycji.

Ad.3. Opcje dostępne w BIOS-ie są dość ubogie w tym ThinkPadzie. Nie ma
       za bardzo co ustawiać. Wyłączona jest opcja "Custom" w zakładce
       "Power". Mam też najnowszą wersję BIOS-u.

Pozdrawiam,
Robot