problem z HP 1022

Autor: JCZ <jacekcz7_at_go2.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 12:33:45 MET DST

Witam ...

mam problem z drukarką HP 1022.

mój zestaw to:
Asus P5WD2, 3.4GHz@4.0 i inne mniej istotne.
WINDOWS XP

Zainstalwoałem najnowsze sterowniki, Windows Update i inne.
Drukarka drukuje kilka stron i przestaje. Lampka miga, dokument jest w
kolejce. Po pewnym czasie komunikat error printing ....
Wyłączam drukarkę. wyjmuje i wkładam kabel USB, ponownie włączam drukarkę i
drukuje kolejne kilka stron.

Miał ktoś coś takiego?

Wsparcie z HP twierdzi, że źle zainstalowałem sterowniki. Dobre ...
Straciłem kilka nocy na walce z tą drukarką.
Jest gorąco mam okno otwarte i moja cierpliwość się kończy.

J.Czajka