Kontroler interfejsu Intel(R) 82801DBM LPC - 24CC

Autor: wk <wkat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 08:54:23 MET DST

Cześć,
mam laptop HP Compaq nx7010 (brak orginalnej płyki instalacyjnej od
producenta) i od dwóch dni walczę ze sterownikami (wszystko ściągam ze
stronki Hp dla tego modelu), wszystko już działa, oprócz tego że w
menadżerze urządzeń zaraz pod "baterie" mam znak "?", we właściwościach jest
info "na Kontroler interfejsu Intel(R) 82801DBM LPC - 24CC". Nic mi to nie
mówi. Wiem tylko, że w tym samym miejscu w innym laptopie HP mam czytnik
kart inteligentnych i może to jest to? Proszę o pomoc w zaimplikowaniu
odpowiedniego drivera.

Pozdro,
wk