GeForce MX 4400 i rozdzielczość monitora

Autor: camel <g5_at_focusimages.gotdns.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 22:34:18 MET DST

Witam państwa,

jako macuser jestem bezradny w obliczu zawiłości logiki WIN XP.

Córka ma komputer (Pentium 4) z kartą GeForce MX 4400 i monitorem LCD
20" panoramicznym o natywnej rozdzielczości 1680x1050. Do niedawna było
dobrze: po wgraniu sterowników monitora możliwe było ustawienie mu
natywnej rozdzielczości. Niestety, komputer często zawieszał się i
wysyłane do M$ raporty doczekały się odpowiedzi: winny jest stary
sterownik karty graf.

Po ściągnięciu najnowszej wersji zniknęła możliwość ustawienia
rozdzielczości natywnej dla monitora. Są tylko wartości dla monitorów
4:3. Nie pomogła reinstalacja sterownika monitora. Komputer prawidłowo
rozpoznaje tryb monitora i nic z tego nie wynika. Jak wiecie, w tym
wypadku czcionki na ekranie są nieostre, proporcje ekranu zachwiane -
słowem bałagan totalny.

Niestety nie mam starej płyty z oryginalnym sterownikiem. Czy jest może
na to jakaś rada czy muszę kupić nowszą kartę?

camel[OT]

--
 -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.