Re: pc + komorka = internet jak ?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 22:15:40 MET DST

Użytkownik "Tomasz Kulej" <tomaszkulej@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ea89t3$5tu$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Chcialbym z mojej noki 6610 korzystac z internetu, jade na wakacje i musze
> miec dostep prze laptopa. Teraz pytanie jaki kabel do tego kupic ? czy trzeba
> miec jakis dodadkowy soft ? bede sie laczyl przez GPRS gdzie bedzie najtaniej
> w jakiej sieci ? (chodzi o rade osob ktore juz tak korzystaly z neta)

Ja uzywam POP-a i siemensa s65 + laptop. I tak już 2 lata.
Odpalam program dostępny na stronie producenta -czyl siemensa. + kabel lub
irda lub bluetooth i chodzi bez zadnych konfiguracji.
Opłaty są pobierane nie za czas tylko za pobrane dane wiec ja odpalam
firewalla- wywalam cały ruch niepotrzebny -= z gg wywalam za pomocą
odpowiedniego programu ładujące sie reklamy i z gg korzystam za grosze. Do
tego program kóry pokazuje na wykresie ruch sieciowy- zeby przypadkiem nie
sciagały sie jakieś akutalizacje windowsa itp.... Chodzenie po stronach to juz
wieksza kasa. Chyba ze wykupisz sobie jakiś tam pakiet w MB - Ale to juz pytaj
na grupie z GSM lub u operatorów.