Re: boot z karty pcmcia

Autor: ... <wytnij_to_at_ito.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 21:29:15 MET DST

- wrote:

> tzn. w systemie pokazuje sie "dysk", i formatuje go normalnie np. "format
> x: /s", i po tej operacji sie zbutuje z takiej karty?

używam tego na macos-ie, w linuksie pewnie też by ruszyło, ale trudno mi
powiedzieć jak to wygląda w dos-ie;
miałem kiedyś nietypowego subnotebooka, którego można było uruchomić tylko
przez pcmcia - dołączona była karta rom pcmcia na której był dos i windows,
pliki konfiguracyjne i dane przechowywało się w drugim slocie na twardym
dysku typu pcmcia - ale to trochę inna historia, bo laptop był fabrycznie
przystosowany do tego;

pozdrawiam