Re: Dyskietka Startowa :-)

Autor: Magnefikko <kontapl_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 20:32:31 MET DST

Dzięki, ale to czysty DOS :-)
Ten temacik to kontynuacja poprzedniego...hmm...zaraz znajdę...jest!
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/26505925751bdb64/daad4c8707fc100c?lnk=st&q=&rnum=4&hl=pl#daad4c8707fc100c

W każdym razie mam komputer
-----
Commodore PC BIOS Rev. 4.41
1987 by Commodore Electronics Ltd.
1985 by Phoenix Software Associates Ltd. [Jasna cholera...]
-----
Jest tam taki Quasi-BIOS wktórym g...uzik mogę zrobić :-)
Stację dyskietek ustawiłem na "Master"....ręcznie :D
(pozamieniałem taśmy...) .

Nie ważne, nie mogę nic zrobić poza wejściem do "Commodore PC Setup
Utility " (kombinacja ALT+CTRL+Esc) wciskać guziczki i słuchać
dźwięków jakie wydaje komputer :-)

Tak więc nie mogę przeglądać zawartości dyskietki, bla bla bla.
Konkretne pytanie, żeby nie komplikować:

-Jak mogę zrobić dyskietkę startową uruchamiającą się
automatycznie?
Podobnież trzeba coś umieścić w sektorze 0 dyskietki, bo BIOS
sprawdza ostatnie dwa baity cośtam. W każdym razie całkiem nie
rozumiem :-)

PS. Na kostce jest napisane "Bios ver. 4.41" :-)