Re: Notebook Fujitsu Amilo PRO V2035

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 19:48:22 MET DST

robert-mcfadden@o2.pl napisał(a):

> Przymierzam sie do zakupu notebooka Fujitsu Siemens Amilo PRO V2035.
> Czy macie jakies doswiadczenie z tego typu notebookami, co z
> awaryjnoscia? Podzielacie mój wybór? oczywiscie cena ma duzy
> wplyw na wybór.
> Link, aby sobie go obejrzec:
> http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cennik_178/towar_karta_28573/Fujitsu_Amilo_PRO_V2035_VFYAPED20356-3D3PL.html

Dobrej jakości wyświetlacz, przyjemna obudowa. Touchpad niewygodny.
To są moje spostrzeżenia z krótkiej pracy na tym laptopie.
Co do awaryjności to nie wiem, ale słyszałem dużo dobrego o tych
laptopach, sam ostatnio poleciłem taki model dwóm osobom które szukały
solidnego sprzętu za małą kasę (na pewno jest to zupełnie co innego niż
Acer, który jest w podobnym segmencie cenowym).

BTW, tego laptopa w tej konfiguracji można upolować na Allegro
(sprzedają firmy, więc o wałek raczej bym się nie martwił) w cenie ~2400zł.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS