problem z myszka

Autor: Mantades <matito_at_abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 19:39:05 MET DST

Moj problem polega na tym, ze kursor lata mi po ekranie (nie wiem czy to
istotne, ale on przesuwa sie, a nie 'skacze'), w rozne strony, w roznych
momentach i nie jest to uzaleznione od myszki bo to samo dzieje sie po
podpieciu drugiej. Odinstalowanie sterownikow tez nic nie dalo. Ma ktos
jakies pomysly, co by moglo pomoc?