Re: Monitor, przejście BNC

Autor: Cris <k..._at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 17:24:47 MET DST

news:ea74d8$qc8$1@polsl.pl...

> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo wysyłasz teraz nie-
> prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

Włączyłem :)

> Pewnie się zdarzają, ale albo używane, albo sprzęt
> profesjonalny.
>
> Swoją drogą, podłączanie monitora BNC do klasycznego
> wyjścia D-Sub 15-pin *nie ma sensu*.

Zgadzam się, ale tak jest już podłączone od "dłuższego"czasu a stare maszyny
nie bardzo lubią zmiany ...

> Nie ma takiego czegoś jak "linie adresowe". To są linie
> sygnałowe. Tak, monitor BNC korzysta z tych samych
> (dzięki temu między innymi jest w ogóle możliwe podłą-
> czanie go do zwykłego wyjścia przez przejściówkę).
> Przy czym nie ze wszystkich wyjść korzysta.

> Raczej do archiwum X należy ten przypadek zakwalifikować.
> *Musi* działać -- chyba, że karta "głupieje" z powodu
> wykorzystania np. DDC.
>
> Jakie są objawy "nie działania"? Komputer nie uruchamia się?
> Monitor od samego początku nic nie wyświetla? Monitor się
> nie włącza?

Zgadzam się. Ja też z tego nic nie rozumiem... (dla mnie też to *musi*
działać, ale nie chce :| )a wygląda to tak:
Jedno wyjście z karty graficznej. Monitor z przejściem na BNC działa bez
problemów. Monitor D-Sub działał do jakiegoś czasu ... i przestał. Nie
chciał się obudzić (spał). Podłączyłem inny, tam wyskoczył komunikat "Sync
out of range" jaka kolwiek zmiana parametrów monitora w samym monitorze nie
jest możliwa-nie pojawia się menu ... Z poziomu komputera ustawić też nie
mogę (a może nie wiem jak ) bo komputer pracuje w systemie DOSowym.
Podłączałem także jeszcze inny monitor i również nie chciał wyjść ze stanu
uśpienia ...

Ja nie mam pomysłów ... co może być nie tak, może ktoś coś wie ?

Kończąc dodam żę jest to komputer stary, przemysłowy ... ale to i tak nie
zmienia faktu że nie działa, a działa jak każdy normalny komputer :) -
przynajmniej powienień.

Pozdrawiam
Cris