Re: Problem

Autor: Adam Kuc <jazda_at_qlimax.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 15:46:19 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał

> NIE.
>
> Jeżeli uszkodzone są procesor, płyta lub pamięć to komputer
> będzie "głuchy" a monitor się nie włączy. Zresztą wcale nie
> musi być nawet uszkodzenia, może być też źle poskładany.

To dziwne, bo ja bylem przekonany ze zawsze piszczy jak jest jakis problem,
w zaleznosci co zalezy dzwiek lub ich ilosc.....
Niewiem jutro dam do znajomego informatyka bo akurat ma czas wolny i sie
okaze co to moze byc..... podejrzewam wyjscie na monitor w karcie graf, ale
to tylko moje przypuszczenia.

Pozdrawiam